2014. szeptember 6., szombat

27. fejezet: Táncoktatás magasfokon

Én a melleim előtt összefontam a karjaimat és várakozóan néztem a vörös arcú Irisre.
- Ne feledd! A török táncosnők férfiak kényeztetésére specializálódtak.- mondtam türelmesen.- Válassz fiút!- mutattam a srácokra.
Vonakodva, de odament Arminhoz.
- Oké, ez a srácoknak szól! Nincs tapi, míg nem szólok!- mondtam keményen, míg odamentem Cast és Kentin széke közé.- Most, hogy megvan a fiú, gyere, mutatok pár mozdulatot!
Ezt kimondva mentünk középre. A hátam megfeszült, ahogy széttártam a karom. Lys is kíváncsian nézett minket, mondjuk csak pasiból van... A csípőmet kezdtem körkörösen mozgatni, egyre gyorsabban. A flitterek csörögtek, a zene ritmusát átvette a szívem lüktetése. Iris is próbálta utánozni, végül sikerült neki. Lassítottam a tempón, most sokkal kisebb tempóval, de érzékien tekergettem a csípőmet. A halvány világítás fénye megcsillant a flittereken. Iris utánozta a mozgásomat.
- Most menj Arminhoz és járd el neki.- mondtam.
- De hogyan?- kérdezte kétségbeesetten.
- Mindjárt mutatom Kentinen.- néztem jelentőségteljesen a srácra.
- És velem mi lesz?- kérdezte "nyafogva" Castiel.
- Azt mondtad, nem vagyok az eseted!- néztem rá kiöltött nyelvvel.
Kentinnek kezdtem táncolni, amit Iris is leutánzott. A srácok jól érezték magukat, a végén bementünk mindannyian a kör közepére táncolni. Közben a hús is készen lett, így Lys is szabaddá vált.
- Gyere, Lys!- szóltam neki, de ő rázta a fejét.
Kijöttem és karon ragadtam a fehér hajút. Ő elkerekedett szemekkel nézett rám.
- Azt akarod, hogy Cassal táncoljak? Gyere, jó muri lesz!- húztam be.
Viola, mint DJ, benyomott egy pörgősebb számot. Irissel huncutan egymásra néztünk. Hozzádörgölőztünk a srácokhoz, ami nem maradt nyom nélkül. Ők is elkezdték használni a kezüket, amit nem tagadok, nagyon jól esett. Egy erős kéz kezdte simogatni a hasamat, miközben hozzádörgölőzve mozgattam a csípőmet. Szólt a zene, így mámoros érzés ragadott el. Nem tudtam, ki az, mivel háttal voltam neki. Aztán megfogta a kezemet és megpörgetett. Szembefordultam vele, aki nem más volt, mint Lysander. Mosolyogva nyitottam szóra a számat.
- Nem is olyan szörnyű, igaz?- kérdeztem vigyorogva.
- Inkább együnk!- mondta Armin és mindenki a grill felé vette az irányt.
A zene halkabb lett, papírtányérokra kitettük a sült húsokat. Mindenki válogatott magának kaját, majd leültünk egy nagy körbe. Lekapcsoltuk a fényeket, majd meggyújtottuk a tábortüzet. Mi nincs Arminék udvarán? Két oldalról a csajok fogtak közre. Eszegettem a steaket, mikor Iris felháborodott hangon megkérdezi.
- Hogyhogy ilyeneket eszel és karcsú maradsz?!- mutatott a húsomra.
- Tudod, a nagyja zsír a mellére megy!- nyögte be Castiel, mire mindenki felnevetett.
- Nem vagyok karcsú, rajtam is van némi felesleg.- mondtam Irishez fordulva.
- Az úgy pont jó. Legalább van rajta mit fogni.- mondta Kentin vigyorogva.
- Te pedig szeretnéd azt a valamit megfogni, ugye haver?- mondta valaki, én pedig majdnem megfulladtam a félrenyelt falattól.
A talpamból indult a melegség és egészen az arcomig felkúszott. Mikor Viola erősen rávágott a hátamra, jobb lett. Nagyokat szippantottam az éltető oxigénből, amihez néhány pillanatig nem jutottam hozzá.
- Szóval azt mondjátok, jobban bejönnek a duci lányok?- kérdezte Viola.
- Igen. Ha telt idomai vannak egy hölgynek, az úgy szép.- mondta Lysander.
- A csont a kutyáknak való.- mondta Armin is.
- Szóval Castielnek odadobhatom ezt a csontot?- mutattam fel a maradékomat, mire röhögésben törtek ki.
- Mire akarsz kilyukadni, Rin?- állt fel a vörös.
- Arra, Maddox,- ha már ő is a vezetéknevemet használja.- hogy egy kutya vagy. Mivel ha meglátsz egy "jó bőrt"- itt idézőjelet mutattam.- csóválni kezded a farkad.
Felálltam és szembenéztem a nálam fél fejjel magasabb fiúval. A szemei szikrákat szórtak, mire én igyekeztem vérfagyasztóan ránézni. Ő gúnyosan elmosolyodott.
- Tudod, néha úgy viselkedsz, mint egy lotyó.- mondta a szemembe nézve.
Ismét ez a szó. Dühömben az ér kidagadt a homlokomon, amit Castiel egy nevetéssel nyugtázott le. Egy könnycsepp gördült le az arcomon, amit dühös mozdulattal töröltem le.
- Nincs jogod ezt mondani. Nem ismered eléggé a múltamat ahhoz, hogy így nevezz.- mondtam hidegen és visszahuppantam a székembe.
A levegő megfagyott, de én még egy steaket levettem a grillrácsról és azt kezdtem eszegetni. Fogalma sincs, mit érzek. A lelkem legmélyén tudtam, hogy igaza van. Egy lotyó vagyok. A múltam és jelenem ezt bizonyítja. Lysander oldalba vágta vörös hajú barátját.
- Mi történt régen?- kérdezte Lysander gyengéd hangon.
- Hosszú történet és nem éppen evéshez való.- mondtam és kiszakadt belőlem egy nagy sóhaj.
Most mázsás tehernek éreztem a múltamat. Szerettem volna megbízni bennük, lehet, hogy megér egy próbát.
- Elmondom, de csak akkor, ha nem adjátok tovább az életetek árán sem.- néztem komolyan mindenkire.
- Sikkasztottál, vagy mi?- nézett rám Castiel.
- Ez nem vicces. Fájdalmas múltam van, kérlek ne vedd tréfára.- néztem egyenesen a szemébe.
Előttem a tűz sejtelmesen pattogott. Hol is kezdjem? Mély levegőt vettem és halkan kezdtem el a mesét.
- A lotyó megszólításból igaz annyi, hogy már nem vagyok szűz.- mondtam, mire mindenki feszülten figyelt.- 1 évvel ezelőtt történt. Buliba mentem a testvéreimmel. Nagy élményként fogtam fel, hiszen 14 évesen bulizni idősebb emberekkel? Felnőttnek éreztem magam. Akkor még nem álltunk annyira közel egymáshoz a tesóimmal, mint most, úgyhogy mikor megérkeztünk, leváltak tőlem. Az italpultnál megismertem egy srácot. Kedves volt és figyelmes, illetve volt ott fenyőpálinka is. Pár pohár után csókolózni kezdtünk és...- nem bírtam tovább mondani, mert feltörtek a könnyeim.
A fiúk összerázkódtak, a lányok vigasztaltak. A pattogó tűz melengette csupasz vádlimat.
- Mi melletted állunk, Carly!- öleltek meg a lányok, meg persze a velem zokogó Alexy.
- Sajnálom, nem tudtam.- mondta Castiel bűnbánó tekintettel.
- De most, hogy vége lett a sztorizgatásnak, Irist tanítsuk tovább!- nevettem fel.
A hangulat visszarázódott, Castiel és én csipkelődtünk, Lysnek táncoltam, Arminnal beszélgettem és Kentinnel iszogattam. A lányokkal nevetgéltünk.
- Srácok, készen álltok?- kérdeztem az oldalamon lévő fiúktól.
- Igen!- hangzott az egyöntetű válasz.
- Iris, a színpad a tiéd!- konferáltam fel a barátnőmet.
Megtanítottam táncolni és most magánszámot ad elő. A srácok arca tükrözte az elégedettséget. A végére én is beszálltam, így lettünk elkeresztelve "dupla dinamitnak". Mit ne mondjak, a suliban is így szólítottak minket. A buli végeztével hazamentem, de egy erős kéz megfogta az enyémet a kapunknál. Visszafordulok és Lys az.
- Jó éjszakát.- mondta mosolyogva.
- Köszi, neked is!- mondtam.
Adott két puszit, de az egyik félig a számra ment. Andalogva mentem be és dőltem le az ágyamra. Ennél jobb bulin még nem voltam! Mosolyogva aludtam el.

1 megjegyzés: